مدرسه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:00

سريال Black Mirror و ارتباط آن با دنياي متاورس

سريال Black Mirror، سريالي بريتانيايي است که در سال 2011 به نمايش درآمد. در اين سريال دنيايي تخيلي را به نمايش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طريق واقعيت مجازي و واقعيت افزوده با يکديگر تعامل دارند. درواقع زندگي واقعي، مجازي است؛ همه با يک سيستم کار مي‌کردند. اما داستاني که در سال 2011 به شکل يک سريال به تصوير کشيده شد؛ اکنون به واقعيت تبديل شده است.

اين موضوع براي افرادي که اين سريال را ديده‌اند هم ترسناک و در عين حال هيجان انگيز است.

نگاهي به سريال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سريال آينه سياه به ارتباط بين افراد و فناوري مي‌پردازد. در طول فصل اول اين سريال صرفا به چگونگي تاثير فناوري بر زندگي افراد بدون توجه به وضعيت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتي با عنوان The Entire History of You وجود دارد. اين فناوري به بررسي لنزهاي هوشمند مي‌پردازد که معمولاً انسان ها بايد هر چيزي را که مي بينند و تجربه مي کنند ضبط کنند. در اين تنظيمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب مي رسد، مخصوصاً زماني که مي‌توانيد هر زمان که بخواهيد، در ذهن خود جلسه کاري خود را مرور کنيد. حتي مي‌توانيد لحظه اي را که خيلي دوست داريد دوباره زنده کنيد.

اگر شما اين اثر چارلز بروکر را ديده باشيد، شباهت‌هاي بين ديدگاه زاکربرگ از آينده و آنچه در اين سريال به نمايش درآمده است را به خوبي درک مي‌کنيد. دنيايي را تصور کنيد که در آن مردم شما را براساس ميزان رتبه شما در شبکه‌هاي اجتماعي قضاوت کنند. حتي ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار يک فرد با تعداد فالوورهايي که دارد نزديک باشد، اما در اين قسمت، حتي نحوه زندگي شما نيز تحت تأثير قرار مي‌گيرد.

داستان شخصيتي را دنبال مي‌کند که مي‌خواهد رتبه بالايي دريافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تاييد کند. او تقريباً هر کاري مي کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اينکه در پايان همه چيز را از دست مي‌دهد. اميدواريم که جهان به نقطه‌اي نرسد که براي زندگي به رتبه‌بندي رسانه‌هاي اجتماعي نياز باشد.

کاري که چارلز بروکر شروع کرد به نمادي براي آگاهي انسان تبديل شد و به ما اين امکان را داد که اگر کارت‌هايمان را درست بازي نکنيم، مي‌توانيم در مخمصه‌هاي تکنولوژي محور نيز قرار بگيريم. در نهايت، متاي زاکربرگ مانند هميشه اميدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگي دارد.

آينده‌اي متحول با متاورس

تصور کنيد که ايجاد يک دنياي مجازي فراگيرتر که در آن مردم مي‌توانند کار کنند، بازي کنند، خريد کنند و تعامل بيشتري با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدير عامل متا، متاورس يک محيط مجازي است که در آن مي‌توانيد با مردم در فضاهاي ديجيتالي حضور داشته باشيد. مي‌توانيد آن را به عنوان يک اينترنت تجسم يافته در نظر بگيريد که در درون آن هستيد نه اينکه فقط به آن نگاه کنيد. ما معتقديم که جانشين اينترنت موبايل خواهد بود.

گام‌هاي اساسي در حال انجام است و ثابت مي‌کند که روياي متاورس به تدريج آشکار مي‌شود. تماشاي وقايع در دهه‌هاي آينده جالب خواهد بود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:15

همه چيز درباره ي روشنايي هوشمند

 

 

روشنايي هوشمند يکي از قابليت هاي خانه هوشمند است که به روش هاي مختلفي قابل دسترسي است. اين مقاله براي آشنايي با اين روش ها نوشته شده است

 

 

روشنايي هوشمند يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است. به دليل نقش پر رنگ روشنايي در زندگي امروز، اين بخش از خانه هوشمند از اهميت بالايي برخوردار است. کنترل هوشمند روشنايي بخش جدايي ناپذير اغلب ساختمان هاي هوشمند است.

براي ارائه اين امکان در يک ساختمان راهکارهاي متفاوتي وجود دارد. شرکت هاي توليد کننده و ارائه دهنده خدمات براساس نياز کاربر و تجهيزات موجود اين بخش از سيستم را اجرا مي کنند. در اين مقاله به بررسي دقيق اين بخش از خانه هوشمند خواهيم پرداخت. با من همراه باشيد

خانه هوشمند چيست؟

در ابتداي صحبت اشاره کردم که روشنايي هوشمند يکي از قابليت هاي خانه هوشمند است. اما خانه هوشمند چيست؟ تصور کنيد شب هنگام که براي خواب به تختخواب رفته ايد متوجه روشن ماندن لامپ هاي پذيرايي مي شويد. حالت بدتر زماني است که به سفر رفته ايد و فکر باز بودن شير اصلي گاز شما را آزار مي دهد … .

براي مواجه نشدن با اين وضعيت ها يک راهکار هوشمندانه وجود دارد. با استفاده از خانه هوشمند مي توانيد در هر لحظه و از هرکجاي دنيا خانه خود را تحت کنترل درآوريد. تنها چيزي که به آن نياز داريد يک تلفن همراه هوشمند است که اينترنت متصل شده است.

 

نرم افزار کاربردي خانه هوشمند رابط کاربري شما با خانه هوشمند است. تجهيزات هوشمندسازي ساختمان به اينترنت متصل شده و امکان دسترسي به آن ها از طريق موبايل فراهم مي شوند. همچنين زماني که در خانه حضور داريد بدون نياز به اينترنت و به کمک موبايل مي توانيد آن ها را کنترل کنيد.

علاوه بر کنترل روشنايي هوشمند، امکانات ديگري نيز در خانه هوشمند قابل ارئه هستند که از آن جمله مي توان بهخ موارد زير اشاره کرد:

  • هوشمند سازي لوازم برقي
  • هوشمند سازي پرده و کرکره برقي
  • نورپردازي هوشمند
  • کنترل شيرهاي اصلي آب و گاز
  • کنترل هوشمند تجهيزات سرمايش و گرمايش
  • و

کنترل روشنايي هوشمند

اکنون به بررسي راه هاي مختلف ارائه روشنايي هوشمند مي پردازيم. براي اينکار به سخت افزاري نياز داريم که از يک سو با اينترنت در ارتباط باشد و از سوي ديگر جريان برق لامپ را کنترل کند. اغلب اين قابليت خانه هوشمند به دو طريق قابل ارائه است:

  • کليد لمسي هوشمند
  • رله هوشمند

هر يک از اين راهکارها مزايا و چالش هايي دارند. از سوي ديگر اجراي هر کدام نياز به الزاماتي دارد که گاهي اوقات براي ما ايجاد محدوديت مي کنند. مهم ترين نکته اي که قبل از انتخاب هر يک از اين راهکارها بايد مورد توجه قرار دهيد، زيرساخت مورد نياز براي اجراي پروژه است.

بيشتر بخوانيد:  سيستم هاي امنيتي   تجهيزات امنيتي خانه    اسمارت سکيوريتي     شهر هوشمند

 

کنترل روشنايي با کليد لمسي هوشمند

استفاده از کليد هوشمند براي کنترل روشنايي راهکاري ساده و در دسترس است. اين کليدها به راحتي جايگزين کليدهاي سنتي شده و امکان روشنايي هوشمند را فراهم مي کنند. اين کليدها ظاهر زيبايي دارند و به عنوان يک المان دکوراتيو مي توان از آن ها ياد کرد. رنگبندي اين کليدها متنوع است و متناسب با نياز پروژه و سليقه کاربر انتخاب مي شوند.

به عنوان مثال کليدهاي لمسي هوشمند گلدور در رنگ هاي سفيد، مشکي و بژ عرضه مي شوند. علاوه بر اين تعداد پل کليدها متنوع است و در انواع يک پل، دو پل، سه پل، چهار پل، شش پل و هشت پل عرضه مي شوند.

براي کنترل روشنايي هوشمند کافي است کليدهاي سنتي را با کليد هوشمند جايگزين کنيد. سپس کليد لمسي هوشمند و.اي فاي را به اپليکيشن معرفي کنيد و از هرجاي دنيا به کليد خود دسترسي داشته باشيد.

رله هوشمند و روشنايي هوشمند

رله هوشمند را مي توان به عنوان پرکاربردترين ابزارک خانه هوشمند معرفي کرد. کنترل روشنايي هوشمند تنها يکي از کاربردهاي رله هاي هوشمند است. وظيفه اصلي اين ابزارک، قطع و وصل جريان برق است. درست مانند يک فيوز. بنابراين مي توان از آن ها براي کنترل کليه وسايل برقي بهره برد. رله هوشمند در دو نوع تابلويي و توکار توليد مي شوند.

رله هاي توکار ابعاد کوچکي دارند و در پشت کليد و پريزهاي سنتي نصب مي شوند. اما رله هاي تابلويي ابعادي معادل چند فيوز مينياتوري دارند و در داخل تابلو برق نصب مي شوند. رله هاي توکار استفاده راحتي دارند و براي استفاده از آن ها نيازي به ايجاد تغيير در سيم کشي نيست. محدوديت اين رله ها در ميزان جريان قابل تحمل توسط آن هاست. براي استفاده از رله هاي تابلويي لازم است سيم کشي تغيير کند.

در اين سيستم کليه سيم ها داخل تابلو برق تجميع مي شوند. به دليل اين محدوديت کنترل روشنايي هوشمند با رله تابلويي در ساختمان هاي ساخته شده کار دشواري است.

جمع بندي روشنايي هوشمند

در اين مقاله دو راهکار قابل اجرا در خانه هوشمند براي کنترل روشنايي را معرفي کرديم. شما مي توانيد متناسب با نيازهاي پروژه، سليقه، زيرساخت موجود و بودجه هوشمندسازي هريک از آن ها را انتخاب کنيد. توصيه مي کنيم حتما قبل از اقدام به خريد اين تجهيزات از تطابق زيرساخت پروژه با تجيزات انتخابي خود اطمينان حاصل کنيد.

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:06

نکاتي براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته

در دنياي امروز ، سيستم هاي نظارت تصويري و دوربين هاي مداربـسته تبديل به يک نياز براي اکثريت مردم گشته است .

از اين رو انتخاب بهترين گزينه براي خريد يک سيستم دوربـين مداربسته يک چالش براي کساني که قصد تهيه ي اين سيستم

را دارند مي باشد .

در اين مـقاله مواردي که مي تواند راهنماي خوبي براي انتخاب بهترين گزينه براي خريد اين سيستم ها مي باشد را مورد بحث

و بررسي قرار مي دهيم .

 

بخش آموزش شرکت ايمن تصوير امرتات همواره کوشيده است با بالابردن سطح آگاهي مصرف کنندگان سيستم هاي دوربين مداربسته در جهت انتخاب صحيح و جلوگيري از متضرر شدن خريداران دوربين مداربسته گامي هر چند کوچک بردارد و در اين راستا مقالاتي را در راستاي راهنماي خريد دوربين مداربسته منتشر مي کند

مقاله اي که ملاحظه مي کنيد يکي از نمونه مقالات اين مجموعه در جهت آموزش خريد دوربين مداربسته و دستگاه هاي DVR مي باشد

نکات مهم در انتخاب دوربين مداربسته مناسب

از چه تکنولوژي استفاده کنيم ؟ آنالوگ يا تحت شبکه ؟

شکل ظاهري مناسب دوربين مداربسته کدام است ؟

محل نصب مناسب کجاست ؟ محيط بيرون يا محيط داخل ؟

? بهترين رزولوشن چيست ؟

برند دوربين مداربسته

چند روز ضبط تصوير نياز داريم ؟

?  هزينه هاي نصب چگونه محاسبه مي شود ؟

کدام دستگاه ضبط تصاوير مناسب است ؟

دوربين مداربسته مناسب، بايد مناسب نياز هاي ما باشد و صرفا ارزان بودن و يا گران بودن يک سيستم نبايد حکم خريد ما را براي يک سيستم دوربين مداربسته صادر کند .

?- از چه تکنولوژي استفاده کنيم ؟ آنالوگ يا تحت شبکه ؟

 

در صورتي که بالاترين کيفيت موجود را از دوربين مداربسته خود انتظار داريد حتما دوربين هاي مداربسته تحت شکبه را انتخاب نماييد . اين دوربين ها داراي کيفيت تصوير بالا ، کابل کشي کم ، قابليت ارتقاي سيستم آسان ، قابليت هاي نرم افزاري بسيار بالا و در کل راندمان کاري بالا اما قيمت اجزاء و همچنين خدمات نصب دوربين هاي تحت شبکه نيز بالا مي باشد و در استفاده از اين سيستم ها نيز تخصص بالاتري نسبت به دوربين هاي آنالوگ AHD-HD نياز مي باشد

اما در صورت عدم نياز به کيفيت بسيار بالا و قبول کيفيت تصوير خوب و با قيمت بسيار پايين دوربين هاي آنالوگ AHD) HD) انتخاب بسيار هوشمندانه اي مي باشد .

?- شکل ظاهري مناسب دوربين مداربسته کدام است ؟

يک تصور غلط وجود دارد که همه دوربين هاي دام يا سقفي ديد ??? درجه دارند و همه آن ها قابليت چرخش نيز دارد ، اين تصوري غلط مي باشد.

 معمولا دوربين هاي بالنز فيکس و بدون قابليت چرخش در مدل هاي دام ، بالت و مينياتوري بيشترين استفاده را دارند .

اگر محل نصب دوربين هاي ما محلي دکوراتيو و فضايي غير صنعتي دارد و عدم وجود يک دوربين مداربسته جلب توجه کننده مورد نياز است حتما دوربين هاي مداربسته دام يا سقفي را به شما پيشنهاد مي کنيم که اين دوربين ها در انواع پلاستيکي و فلزي وجود دارند .

حال اگر محل صنعتي و يا فضاي بيروني مورد نظر است و يا فضايي است که ديده شدن دوربين خيلي اهميت نداشته باشد و يا حتي لازم باشد از دوربين هاي بالت استفاده مي گردد .

از دوربين هاي مينياتوري نيز در مواقعي استفاده مي شود که نياز باشد به صورت کلي دوربين مخفي نصب شده و ديده نشود چرا که اين دوربين ها بسيار کوچک بوده و قابليت مخفي کردن بالايي دارند .

 

?- محل نصب مناسب کجاست ؟ محيط بيرون يا محيط داخل ؟

 

اگر دوربين مداربسته جهت محيط بيرون نياز است حتما از دوربين هاي ضد آب IP66  استفاده نمود و در صورتي که نياز به ضد ضربه يا ضد انفجاربودن دوربين نيز احساس مي شود ، مي توان از دوربين هايي با آن قابليت ها بهره جست

اما در صورتي که نياز به استفاده از دوربين در فضاي عادي و داخلي وجود دارد مي توانيد از دوربين هاي فضاي داخل استفاده نمود و در هزينه صرفه جويي نماييد .

?- بهترين رزولوشن چيست ؟

علي رقم اين که انتخاب بالاترين رزولوشن تصوير در دوربين هاي مداربسته به يک تب تبديل شده اما در اين قسمت نکاتي را به عرض خواهيم رسانيد که شما بتوانيد رزولوشن مناسب جهت محيط خود را انتخاب نموده و هزينه اضافي بابت رزولوشن اضافي پرداخت نکنيد .

شما براي داشتن ديد خوب در يک مساحت تا ?? متر نياز به دوربين ? مگاپيکسل داريد که اين رزولوشن در اين مساحت تصوير قابل قبولي با جزئيات قابل قبول ارائه مي دهد .

اگر متراژ مساحت محل مورد نظر بين ?? تا ?? متر هست مي توانيد از دوربين هاي ?.? مگاپيکسل استفاده نماييد .

دوربين هاي مداربسته ? مگاپيکسل را مي توانيد تا متراژ بالاي ?? متر نيز استفاده نمود .

اما در صورت نياز به استفاده از دوربين هاي مداربسته درمحيط بيرون و مسافت ديد بالا حتما از دوربين هاي ? مگاپيکسل به بالا استفاده کنيد .

و در صورتي که نياز به خواندن پلاک اتومبيل هاي عبوري را داريد ، دوربيني با اين قابليت را از فروشنده درخواست کنيد .

?- برند دوربين مداربسته

يکي از مهم ترين معيار ها در انتخاب سيستم دوربين مداربسته خوب برند آن سيستم مي باشد .

حتما از برند هاي واقعي که داراي شرکت هاي گارانتي کننده واقعي هستند ، استفاده کنيد و به هيچ وجه گول تبليغات اجناس تقلبي و غير اصيل را نخوريد .

مطمئن باشيد خريد مطمئن از يک شرکت معتبر به مراتب موفقيت آميز تر از خريد متفرقه اما شايد ارزان مي باشد .

 

?- چند روز ضبط تصوير نياز داريم ؟

حتما قبل از خريد مدت زمان نياز به تصاوير ضبط شده را با فروشنده چک کنيد .

اين زمان بستگي به هارد دوربين مداربسته و نوع حالت ضبط و همچنين کيفيت ضبط دارد که فروشنده موظف است اين نکات را براي شما تحليل نمايد .

?- هزينه هاي نصب چگونه محاسبه مي شود ؟

حتما در بودجه بندي سيستم مداربسته خود نقش لوازم جانبي نصب و اجرت نصب و گارانتي خدمات را در نظر بگيريد .

در صورت عدم در نظر گرفتن هزينه هاي مربوط به نصب ممکن است بعضي مواقع با اختلاف حتي نزديک به ?? درصد نيز رو به رو شويد که اين مورد بستگي به نوع سيستم و نحوه و متراژ کابل کشي دارد .

?- کدام دستگاه ضبط تصاوير مناسب است ؟

يکي از پر اهميت ترين قسمت هاي انتخاب سيستم دوربين مداربسته انتخاب دستگاه ضبط DVR در اين سيستم مي باشد .

کيفيت نمايش تصوير را دوربين مشخص مي نمايد اما کيفيت ضبط را دستگاه هاي DVR  تعيين مي کند که در مواردي اين کيفيت پايين تر

از کيفيت دوربين مي باشد که در اين موارد يا بايد DVR  بالاتري انتخاب کنيم و يا دوربين خود را با دوربين با رزولوشن پايين تر عوض کنيم و در غير اين صورت قسمتي از پول خود را هدر داده ايم .

 

در انتخاب دستگاه هاي DVR  بايد بسيار دقت نمود چون قلب سيستم مداربسته ما اين دستگاه مي باشد و اختلاف کيفيت و کارايي دستگاه هاي DVR از متفرقه تا برند هاي خوب بسيار بسيار زياد بوده و به هيچ وجه DVR متفرقه را انتخاب نماييد .

اطلاعات داده شده مختصري از عواملي هست که قبل خريد دوربين مداربسته هر کسي بايد بداند . مشاوران شرکت ايمن تصوير امرتات همواره آمادگي راهنمايي همه عزيزان در خصوص انتخاب صحيح سيستم مداربسته را دارند و با توجه به اين که اين شرکت داراي شبکه نمايندگي وسيع در سرتاسر ايران مي باشد .

لذا عزيزاني که نياز به مشاوره در خصوص دوربين مداربسته در هر شهري را دارند مي توانند توسط کارشناسان شرکت ايمن تصوير امرتات به نمايندگي هاي مستقر در استان و شهرستان خود معرفي شده و از خدمات مشاوره اي رايگان شرکت بهره مند شويد .

انتخاب بهترين دوربين مداربسته

انتخاب بهترين دوربين مداربسته همواره وابسته به موارد مختلفي بوده است . مواردي همچون ميزان قيمت ، زاويه ي ديد ، سنسور هايي مانند WDR ، نوع کيس و … بوده است ، ولي با رعايت موارد فوق همواره مي توانيد با جست و جو در برند هاي معتبر انتخاب هاي مطلوبي داشته باشيد . بخاطر داشته باشيد دوربين هاي NoName و تقلبي هرگز براي هيچ سلوشني مناسب نمي باشند

https://www.pedicure.com/activity/p/444031/

https://lessontoday.com/activity/p/1568597/

https://girlfriends4life.com/activity/p/122558/

http://isms.pk/activity/p/2638377/

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 150 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:11

تکنيک هاي سئو کلاه خاکستري: آيا بايد از آنها استفاده کنيد؟

در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا بهترين راه براي نزديک شدن به افزايش ترافيک به يک سايت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه اشاره کرديم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سايت را به شدت کاهش مي دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستري چطور؟

 

سئو کلاه خاکستري چيست؟

اين همان چيزي است که نام آن نشان مي دهد. جايي در وسط سفيد و سياه است  سئو سايت اصفهان و اگر توسط يک متخصص استفاده شود، همچنان مي تواند موثر باشد. با اين حال، اگر 100% از کاري که انجام مي‌دهيد مطمئن نيستيد، مي‌توان با اطمينان گفت که اتخاذ رويکرد کلاه خاکستري با آتش بازي مي‌کند و از آنجايي که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستيم، اين چيزي نيست که من توصيه کنم.

 

کلاه خاکستري شامل تکنيک هايي مانند:

 

  1. پنهان کاري
  2. خريد دامنه هاي قديمي
  3. محتواي تکراري
  4. خريد لينک
  5. اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملي است که به کاربر نتيجه اي متفاوت از موتور جستجو نشان مي دهد. براي گوگل، اين يک عمل پرخطر در نظر گرفته مي شود که قوانين آن را نقض مي کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سياه قرار مي‌دهم و بسياري موافق هستند، اما هيئت منصفه هنوز در بخش‌هايي از جامعه SEO که واقعاً در آن جاي مي‌گيرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ويديوي Matt Cutt مي بينيد، پنهان کاري چيزي نيست که او يا ربات هاي گوگل آن را تاييد کنند. Cloaking را مي توان با تغيير اطلاعات متا به دست آورد، به طوري که محتوا و دستکاري آدرس IP يک سايت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نيز مي توان نوعي پنهان سازي در نظر گرفت و مجموعه بزرگي از صفحات هستند که هر کدام براي يک کلمه کليدي يا عبارت بهينه سازي شده اند تا کاربر را به يک سايت هدايت کنند. باز هم، آنها براي دستکاري ربات ها و فريب کاربران براي بازديد از سايتي طراحي شده اند که قصد ندارند. اينها همچنين مي توانند چندين صفحه در يک سايت باشند که داراي کلمات کليدي مانند مکان هستند، به طوري که سايت مي تواند تا حد امکان از کلمات کليدي استفاده کند.

 

دامنه هاي قديمي

وب قلمي از دامنه هاي قديمي است که رها شده اند و صاحبان آن ها زياد استفاده نمي کنند و اغلب به عنوان راهي براي ايجاد بک لينک به منظور بهبود رتبه بندي استفاده مي شود. به طور کلي، اينها دامنه هاي معتبري هستند به طوري که پيوند از کيفيت خوبي برخوردار است.

 

محتواي تکراري

محتوا، محتوا. اين شاهکار اينترنت و تمام تلاش‌هاي سئو است. ما قبلاً به اسپينرهاي متني اشاره کرديم و در حالي که بخش کوچکي از آنها مي توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ايده بسيار بدي است. براي نشان دادن، مي‌خواهم بخشي از متن اين مقاله را بردارم و آن را در يک چرخنده متن آنلاين رايگان قرار دهم تا نتايج را به شما نشان دهم.در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد صحبت کرديم و چرا ايده آل ترين رويکرد براي نزديک شدن به حرکت به يک سايت و کسب جايگاه عالي در Serps است. ما به سرعت روي تاريک کلاه صحبت کرديم و چرا اين يک عمل ناامن است که مستعد سقوط يک سايت در رتبه‌بندي است، اما آيا نبايد به سئوي ash cap فکر کنيم؟

 

همانطور که مي بينيد، من اولين پاراگراف را برداشتم و آن را در يک اسپينر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمي دهد، اينطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنين اين چيزي است که الگوريتم‌هاي گوگل آن را تشخيص داده و به دليل اشتباهات گرامري رتبه‌بندي را پايين مي‌آورند.در حال حاضر، در حالي که اين يک اسپينر رايگان است، مي‌توانيد مواردي را دريافت کنيد که کارشان کمي بهتر است، اما اگر زمان يا مهارت لازم براي انجام آن را نداريد، بهتر است روي يک نويسنده محتواي حرفه‌اي سرمايه‌گذاري کنيد.براي منافع علمي، من براي يک چرخش متن پولي ثبت نام کردم، که به شما اين امکان را مي دهد که خودتان را بازنويسي کنيد.

 

براي بسته‌اي که قيمت آن 47 دلار است، ترجيح مي‌دهم خودم آن را بازنويسي کنم، اگر چنين تمايلي داشته باشم، زيرا به سختي دشوار است. با اين حال، مي توانيد به مرحله بعدي برويد که به شما اجازه مي دهد تا نرم افزار کار را براي شما انجام دهد و در اينجا نتايج به دست مي آيد:در آخرين پست من، ما در مورد بهينه سازي موتور جستجو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا اين روش موثرترين روش براي حرکت به سمت هدايت ترافيک وب سايت به يک وب سايت و کسب رتبه عالي در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه پرداختيم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً يک وب‌سايت در رتبه‌هاي پايين افت مي‌کند، اما در مورد بهينه‌سازي موتور جستجو کلاه خاکستري چيست؟اگرچه کيفيت بهتري نسبت به اسپينر رايگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چيزي است که من از حضور در سايت خود خوشحال نمي شوم. نسخه پولي به شما امکان مي‌دهد تا از طريق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسي کنيد، اما اين کار بر خطاهاي دستوري که Google برمي‌دارد غلبه نمي‌کند.

 

من هيچ پيوندي به اين اسپينرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس مي‌کنيد نياز به استفاده از آن‌ها داريد، به‌اندازه کافي آسان هستند.

 

لينک هاي خريد

يک توصيه: نکن. اگر متوجه شويد، جريمه دريافت خواهيد کرد، به همين سادگي است و تمام سرمايه گذاري که در سايت خود انجام داده ايد صفر خواهد بود. با اين حال، مي‌توانيد سايت خود را در فهرست‌هاي صنعت مربوطه فهرست کنيد، زيرا اين مورد تأييد شده است.

 

داستان هاي ترسناک زيادي در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر اين به معناي خريد لينک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بي ربط است با اين حال، پيوندها را مي توان براي حمايت از رويدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و اين نيز مشکلي ندارد.

 

اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

در مورد اتوماسيون اجتماعي، من در مورد استفاده از ابزارهايي مانند Hootsuite يا Buffer براي زمان بندي پست ها صحبت نمي کنم. اينها ابزارهاي قانوني هستند که به صرفه جويي در وقت هنگام مديريت چندين حساب کمک مي کنند.

 

با اين حال، مي‌توانيد ابزارهاي ديگري را دريافت کنيد که 1000 کاربر رسانه‌هاي اجتماعي را به‌طور خودکار فالو مي‌کنند و آن‌ها را لغو مي‌کنند، بدون اينکه انگشتتان را بلند کنيد، فقط يک پنج به ازاي 5000. اين يکي از معدود مواردي است که در اينجا مي‌توان آن را کلاه کاملا خاکستري ناميد، زيرا ساخته نشده است. هنوز در ليست سياه گوگل قرار دارد، احتمالاً زيرا سيگنال هاي اجتماعي به تازگي براي موتورهاي جستجو مهم شده اند.

 

خريد فالوور ممکن است ايده خوبي به نظر برسد تا به نظر برسد که در ميان جمع هستيد، اما در واقع تنها به معناي عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعي به بدافزار در برخي موارد است. هيچ نکته مثبتي در آن وجود ندارد و به راحتي مي توان به کساني که چنين کرده اند گفت، زيرا آنها در توييتر دنبال کننده پر از پروفايل هاي بي چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانيک لزوماً يک کار يک شبه نيست، اما در نهايت ارزش آن را دارد.

 

همه اينها به چه معناست؟

برخي از شرکت هاي سئو از تاکتيک هاي کلاه خاکستري استفاده مي کنند، اما بهترين ها اين کار را نمي کنند. مزيت کوتاه مدت، مانند کلاه سياه (و بسياري از اين تاکتيک ها با کلاه سياه همپوشاني دارند) براي کسب و کار طولاني مدت ايجاد نمي کند. در حالي که کلاه خاکستري ممکن است در ابتدا مقداري ترافيک براي شما ايجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شويد.

 

 

پنالتي هاي گوگل

 

در اصل، با بازاريابي محتواي مدرن و سئو، کلاه سفيد برنده است. وب بسيار رقابتي است، همه ما اين را مي دانيم و بنابراين براي اينکه سيستم را شکست دهيم، بهترين راه کار با آن و سرمايه گذاري در آينده سايت است.

 

مانند هر چيز ديگري در زندگي، استفاده از ميانبرها براي رسيدن به جايي که مي خواهيد در حال حاضر باشيد، اغلب مسير شکست است. سئوي عالي، محتواي خوب و يک تجارت خوب برنامه ريزي شده، اين چيزي است که در نهايت به سايت شما مزيت رقابتي مي دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:36

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي کند. شرکت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌کنند. کميسيون در سرنخ هايي که به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يک بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يک بازارياب وابسته، در نظر بگيريد که از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد کرد.6 وبلاگ ها کانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يک متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان کند.

 

پس از شناسايي يک پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا کنيد که با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يک بخش متمرکز بهتر مي تواند به شما در جذب يک پايگاه اختصاصي مصرف کننده کمک کند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق کنيد و يک يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد، چه کسب کميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيک بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد کنيد و براي افزايش ترافيک سايت خود تلاش کنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يک شرکت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورک است که به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شرکاي مختلف را مشخص مي کند و آنها را بررسي مي کند. بازديدکنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب کنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها کميسيون دريافت مي کند.

 

به عنوان يک بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد که چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شرکت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، کساني که زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شرکت مي کنند، درآمد بيشتري کسب مي کنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع کنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد کامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حرکت کنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته کننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناکي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يکنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي کسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر کجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد کسب کنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يک تاکتيک محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاکتيک هاي بازاريابي نه چندان سنتي که هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي کنند، آماري که با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني که تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي که به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير کرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه کرد و اين فرصت را براي شرکت‌هاي وابسته فراهم کرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي که در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، که با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است که از طريق آن يک شرکت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. شرکت وابسته به سادگي محصولي را که از آن لذت مي برد جستجو مي کند، سپس آن محصول را تبليغ مي کند و از هر فروش که انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يک وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359
مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 471 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:20

عسل به عنوان داروي غرايز جنسي ؛ تقويت کننده طبيعي براي شيرين کردن زندگي عشقي شما

 

بله درست شنيديد، اين شهد طلايي شيرين از 500 سال قبل از ميلاد مسيح هنگامي که فيلسوف يوناني و پدر طب مدرن بقراط آن را براي افزايش قواي جنسي تجويز کرد، محرک محسوب مي شد. در زمان کتاب مقدس، فلسطين «سرزمين شير و عسل» بود که نشان دهنده فراواني برکت و باروري آن بود. اعتقاد بر اين است که عسل شهد آفروديت، الهه عشق، توليد مثل و زيبايي يونان باستان است. ابن سينا، شاعر ايراني قرن دهم ميلادي، عسل طبيعي را «غذاي غذاها، نوشيدني نوشيدني ها و داروي داروها» توصيف مي کند. همچنين توصيه کرد براي رفع ناتواني جنسي آن را با زنجبيل و فلفل مخلوط کرده و مصرف کنند. يک داستان قديمي همسران فرانسوي وجود دارد که نيش زنبور عسل مانند يک شات غوطه وري است. حتي در کاما سوترا به عسل اشاره شده است!

 

خيلي خوب به نظر مي رسد که درست باشد. بر خلاف داروهاي تقويت کننده قواي جنسي محبوب مانند مارچوبه و صدف خام، عسل خام مي تواند تقريباً هر چيزي را تقويت کند و بوي بد دهان را براي شما به ارمغان نمي آورد.

 

آيا عسل مي تواند طعم خوشمزه اي داشته باشد و زندگي جنسي شما را بهبود بخشد؟ آيا عسل واقعا يک داروي غرايز جنسي است؟ بياييد دريابيم!

 

فوايد عسل براي سلامتي و جنسي

 

سازمان غذا و دارو، يک محصول دارويي معتبر جنسي را اين گونه تعريف مي کند: "هر محصولي که داراي برچسب برانگيختن يا افزايش ميل جنسي باشد و يا عملکرد جنسي را بهبود ببخشد." ما دوست داريم در مورد فوايد سلامتي عسل خام به مردم بگوييم. پس منطقي است که اگر احساس سلامتي بيشتري داشته باشيد، به احتمال زياد عملکرد جنسي بهتري نيزخواهيد داشت ، درست است؟

 

کساني که از عسل به عنوان يک داروي غرايز جنسي حمايت مي کنند، تمايل دارند به بور و ويتامين B آن اشاره کنند. عسل حاوي بور است، يک ماده معدني کمياب که براي ساختن استخوان‌هاي قوي و بهبود هماهنگي عضلات استفاده مي‌شود. نتايج يک مطالعه ‌پزشکي در مجله باليني پزشکان را به اين نتيجه رساند که بور به طور مفيدي بر عملکرد بدن در توليد استروژن، تستوسترون و ويتامين D تأثير مي‌گذارد.

 

با اين حال، با توجه به واقعيت هاي سبز، تنها 7.2 ميلي گرم بور در هر کيلوگرم عسل وجود دارد. اين بدان معناست که براي 3 ميلي گرم بور، کمترين دوز فعال روزانه، به حدود نيم کيلوگرم عسل نياز داريد که بيشتر از کل شيشه است. اين مقدار زيادي براي مصرف است. غذاهايي مانند آلو و کشمش بيش از سه برابر مقدار بور دارند، اما هيچ کس آنها را به عنوان داروي غرايز جنسي در نظر نمي گيرد. به نظر ما،  وجود آلو در خورش واقعا يک شام رمانتيک را براي شما رقم خواهد زد.

 

عسل همچنين سرشار از ماده شيميايي به نام کريسين است. کريسين مانند بور از تبديل تستوسترون به استروژن جلوگيري مي کند. مطالعات نشان داده اند که اين مي تواند در کوتاه مدت باعث افزايش تستوسترون شود.

 

عسل و اکسيد نيتريک

 

برخي از مزاياي سلامتي عسل مخصوص مردان است. تحقيقات نشان مي دهد که فقط يک سوم اونس عسل مي تواند سطح اکسيد نيتريک خون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اکسيد نيتريک علاوه بر پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي و بهبود اثربخشي تمرين، ماده شيميايي فعال کننده نعوظ آلت تناسلي نيز مي باشد. هنگامي که اکسيد نيتريک توسط رگ‌هاي خوني در حين فعاليت بدني و برانگيختگي آزاد مي‌شود، جريان خون افزايش مي‌يابد. به همين دليل است که بسياري از هوميوپات ها زنجبيل و عسل را براي اختلال نعوظ توصيه مي کنند.

 

يک شات انرژي

 

 

به ازاي هر قاشق غذاخوري عسل، 17 گرم کربوهيدرات مصرف مي کنيد. ما آن تقويت شيرين را دوست داريم! در قرار ملاقاتتان خواب آلود مي شويد؟ يک قاشق عسل برداريد.

 

عسل خام سرشار از ويتامين B2 (معروف به ريبوفلاوين) و ويتامين B1 (تيامين) است که هر دو با تبديل کربوهيدرات ها به قند به سوخت بدن کمک مي کنند و همچنين ويتامين B5 (اسيد پانتوتنيک) که در پلاسماي خون شما زندگي مي کند و در آنجا به بدن کمک مي کند. تعادل هورمون ها را به ياد داشته باشيد.عسل به عنوان قند متابوليزه مي شود بنابراين بر سطح قند خون شما تأثير مي گذارد. به هر حال افزايش انرژي نوعي برانگيختگي است.

 

منشا ماه عسل

 

در حالي که ريشه کلمه ماه عسل به طور گسترده مورد بحث است (با قطعات فولکلور زيادي همراه با آنها)، يک توضيح به باروري عروس در ماه اول ازدواج مرتبط است. در طول قرون وسطي قرن پنجم، بابلي ها به تازه عروس‌ها مقداري از  عسل و آب هديه مي‌دادند. بنابراين اين ذخيره براي آنها يک ماه کامل دوام مي آورد (و اميدواريم به اين زوج کمک کند که در آن چرخه باردار شوند). در حالي که عسل به خودي خود هيچ تأثيري بر باروري ندارد (که ما از آن آگاه هستيم)، مي تواند بر فعاليت جنسي تأثير بگذارد.

 

عشق ناب خود را نشان دهيد

 

 

همانطور که کشف کرديم، تئوري هاي زيادي (برخي مبتني بر شواهد، برخي ديگر نه چندان زياد) در مورد اينکه آيا عسل يک داروي غرايز جنسي است يا نه وجود دارد. عسل خام به تنهايي فوايد زيادي دارد که نمي توانيد از خوردن آن احساس خوبي نداشته باشيد. فرقي نمي‌کند عسل را به عنوان يک داروي تقويت‌کننده جنسي در نظر بگيريد يا نه، آن را به عنوان يک هديه رمانتيک فوق‌العاده براي عزيزتان در نظر بگيريد. اين هديه اي است که ما معتقديم آنها عاشق آن خواهند شد.

 

https://profile.hatena.ne.jp/BobbyMiller/

http://www.wikidot.com/user:info/bobbymiller

http://www.authorstream.com/BobbyMiller4/

https://weheartit.com/BobbyMiller4

https://www.magcloud.com/user/bobbymiller4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/155993.page

https://sketchfab.com/BobbyMiller4

https://www.allnumis.com/user/profile/bobbymiller4

https://list.ly/bobbymiller4/

https://gab.com/BobbyMiller4

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:21

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:45

گردشگري چيست؟

 

گردشگري در واقع سفري است که فرد از کار و زندگي دور است و در جاي ديگري براي اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نيز فردي است که فعاليت هاي توريستي انجام مي دهد. به عبارت ديگر، مجموعه فرايندهايي که زماني رخ مي دهند که يک توريست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگري ناميده مي شود.

 

انواع گردشگري

eee_9ctk.jpg

گردشگري مناطق مختلفي دارد و هر يک از آن ها طرفداران خاصي دارند. از ميان انواع گردشگري مي توان به موارد زير اشاره کرد.

گردشگري فرهنگي

 

اين نوع گردشگري با هدف بازديد از جاذبه هاي فرهنگي مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگي است. برنامه هاي گردشگري فرهنگي شامل بازديد از موزه ها، نمايشگاه ها، جشنواره هاي سنتي، رويدادهاي ورزشي و.

گردشگري ورزشي

 

گردشگري ورزشي طرفداران زيادي دارد و از جمله اهداف و برنامه هاي آن مي توان به تحقق رويدادهاي ورزشي مانند بازي هاي المپيک اشاره کرد.

اکوتوريسم

 

اين منطقه براي افرادي است که به طبيعتگردي علاقه مند هستند و مسافراني که به گردشگري مي روند در اين گروه هستند.

گردشگري کسب و کار

 

يکي از قديمي ترين انواع گردشگري گردشگري تجاري است. طرفداران اين نوع گردشگري معمولاً افرادي هستند که مي خواهند در نمايشگاه ها و بازارهاي ويژه اي که در جاي ديگري برگزار مي شوند شرکت کنند و ترجيح مي دهند براي اين منظور تورهاي گردشگري کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:53

کاشت تخصصي نهال به رعايت نکاتي مهم و اصولي نياز دارد، براي اطلاع از اين نکات پيشنهاد ميکنيم تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشد.

هرچيزي که بايد در باره کاشت نهال بدانيد

اين روز ها،روز هاي است که در گوشه و کنار شهر و حتي حياط خانه و ساختمان مي توان بدون ايجاد مزاحمت براي ديگران درختي کاشت.فقط بايد حفره اي ايجاد کرد و ريشه هاي رونده نهالي را در آن جا داد تا بعدهادرخت خوش قد و بالايي سايه بگستراند و عضوي از طراوت و سيستم تنفسي شهرمان شود.

درخت را در هر زماني ميتوان اما کارشناس ها بهترين زمان را اسفندماه مي دانند.اين مطلب توسط کارشناسان آکين نهال تهيه شده است و راهنماي سريعي است در مورد اينکه در شهر هاي بزرگ چگونه ريشه هاي يک نهال را به خاک بسپاريم و چه کنيم تا اين نهال بگيرد و به مجموعه درخت هاي شهرمان افزوده شود.

زمان مناسب کاشت چه وقت است؟؟

 ميگويند که نهال را هنگامي که خواب است بايد کاشت تا وقتي که بيدار شد،ريشه هاي خود را توي خاک ببيند و سرحال بيايد.فاصله کاشتن نهال تا بيدار شدن آن نيز نبايد زياد باشد که يخ بزند.بنابراين اسفندماه و روز هاي آغازين بهار ، بهترين زمان براي کاشت نهال است.اين اتفاق بهتر است در روزي بيفتد که باد چنداني در حال وزيدن نيست.

باد شديد ممکن است نهال نوپا را کج کند و حکايت خشت اول و ثريا را رقم بزند.البته اينطور نيست که در باقي روزهاي سال نتوان درخت کاشت.نيمه دوم سال و خصوصا 3ماه زمستان،زمان مناسبي براي کاشت نهال محسوب ميشود.

چه نوع نهالي بکاريم؟؟

درخت ها انواع گوناگوني دارند اما در يک تقسيم بندي جامع ميتوان آنها را به مثمر يا ميوه اي وغير مثمر يل تزئيني تقسيم کرد.درخت هاي مثمر با توجه به اينکه با ميوه هايشان بخشي از زحمات باغبان را جبران ميکنند،طرفداران بيشتري دارد.ولي اين درخت ها مقاومت کمتري از درخت هاي تزئيني دارند و با توجه به آلودگي هوا و شرايط اقليمي،اغلب آنها در شهرهاي بزرگ نمي گيرند و به بار نمي نشينند.

بسياري از مراکز توزيع گل و گياه در اسفند ماه به فروش نهال مشغولند نهال فروشان دوره گرد هم افزون بر فروش نهال به آماده سازي و کود دهي خاک باغچه مي پردازند.

اگر اصرار به کاشت درخت هاي مثمر داريد،بهتر است سراغ درخت هايي مثل نارنج،خرمالو،انگور وتوت برويد که از درخت هاي مثمر مقاوم محسوب مي شوند و بر خلاف درخت هايي مثل گيلاس ، چندان افاده ندارند و احتمال به بار نشستنشان بيشتر است.

بد نيست به يک فوت کوزه  گري هم در مورد درخت هاي مثمر توجه کنيم که کارشناس ما بر اثر تجربه کسب کرده است او ميگويد که وقتي درخت شکوفه داد بايد آبياري آن را متوقف کرد و تا زماني که شکوفه ها نريخته و ميوه شکل نگرفته به آن آب نداد.

نهال هايمان را کجا بکاريم؟

نهال براي باليدن و درخت شدن،نياز اساسي به آفتاب مستقيم دارد.به غير از آفتاب،خاک هم منبع مهم تغزيه براي نهال است.بنابراين اگر درختي گردن کلفت کنار نهال نوپا قرار دارد،بايد به اين انديشيد که آيا چيزي از منابع غذايي براي نهال جوان باقي ميگذارد؟

در نقطه اي که قرار است ريشه هاي نهال به خاک سپرده شود بهتر است تا شعاع حداقل2متري،گياه ديگري در خاک نباشد اگر قصد داريد چند نهال را با هم بکاريد متناسب با نوع نهال بايد بين آنها فاصله بگذاريد مثلا درخت توت به پر شاخ و برگ بودن معروف است و طبيعتا نهال توت بايد فاصله اي 3تا4متري با نهال کناري داشته باشد اما اگر ميخواهيد درختي مثل سرو تبريزي که راه آسمان را ميگيرد بکاريد فاصله 1.5ال2متر کافي است.

چقدر به مراقبت نيازدارد؟

 

مرسوم است که بلافاصله بعد کاشت نهال ، آن را آبياري ميکند اين آبياري ، حکم نخستين تغديه نهال در خانه جديد را دارد.نهال هاي نوپا معمولا در خطر جابجايي ريشه قرار دارد و اين جابجايي ممکن است در اثر ضربه اي آرام و يا وزش باد اتفاق بيافتد،بنابراين در کنار نهال ، چوبي که به قيم معروف است را درون خاک فرو ميکنند و نهال را با نخ ويا پارچه به آن ميبندند.

فقط بايد مراقب بود که وقتي قيم در خاک فرو ميرود به ريشه هاي نهال صدمه نزند بعضي از درخت ها به آبياري روزانه نيازندازند اما نهال را صرف نظر از اينکه قرار است چه درختي شود،بايد هر روز آبياري کرد و ميزان آب بايد به اندازه اي باشد که نهال اصطلاحا سيراب شود و آب به ريشه اش برسد.

معمولا در پاي نهال،گودال کوچکي ايجاد ميکند که معياري براي اندازه گيري آب مورد نياز است اين گودال بايد هر روز پر شود و براي پر شدن معمولا4ليتر آب لازم دارد اگر بعد از1و2ماه حس کرديد که نهال ريشه اش را درون خاک پهن کرده و جان گرفته مراقبت ويژه را به پايان ببريد.

چطور گودال کاشت را آماده کنيم؟

براي کاشتن نهال بايد گودالي حفر شود که نه چندان عميق و نه چندان کم عمق باشد ريشه هاي نهال بايد کاملا درخاک پنهان شود ايتداي ساقه يا آنجا که ريشه پايان ميرسد بايد دقيقا در سطح خاک قرار گيرد پس عمق حفره را بايد مناسب با اندازه ريشه تعيين کرد.

خاکي که نهال در آن قرار ميگيرد بايد آري از مصالح ساختماني باشد بهتر است مقداري ماسه به خاک افزوده شود تا از فشردگي خاک کاسته شده و آب راحت تر به ريشه برسد نسبت 10به 1بين خاک و ماسه نسبت خوبي است نهال را بصورت کاملا قائم داخل گودال بگذاريد و گودال را با خاکي ترکيب شده با کود دامي پر کنيد.کود گاوي از باقي انواع کود بهتر است خاک را به آرامي بفشاريد تا صاف و يکنواخت شود.ساکنان تهران ميتوانند با شماره 137 تماس بگيرند و در بخش ثبت درخواست ها نشان منزل خود را اعلام کنند تا ماموران ظرف48ساعت با نهال هاي شاداب از راه برسند و نسبت به فضاي باغچه نهال رايگان به آنها تحويل دهند.

چطور از سلامت نهال مطمئن شويم؟

کاشت يک چوب خشک و رسيدگي فراوان به آن ، هرگز باعث پديد آمدن درخت نمي شود.بنابراين پيش از کاشت نهال بايد از سلامت آن مطمئن شويد بررسي کنيد که ساقه نهال انحناي خاصي نداشته باشد و علائمي از بيماري مثل لکه يا خشکي بر آن مشاهده نشود اما مهمترين قسمت ريشه نهال است بيماري هاي نهال را ميتوان با سم و دارو رفع کرد.

 اما صدمه هايي که به ريشه اش وارد شده مداوا ندارد گاهي اوقات براي بيرون کشيدن نهال از خاک،ساقه آن را ميکشند يا بيل را کنار ساقه با شدت در خاک فرو ميبرندکه باعث قطعي ريشه ها ميشود و رسما حيات نهال را به پايان ميبرد پس به عنوان مهمترين معيار،دقت کنيد که نهال پر ريشه باشد.

چند نکته درختي!!!

گاهي منابع غذايي خاک را مصرف ميکند و خاک به مرور در تغذيه گياهان ناتوان ميشود براي بازيابي توان خاک به آن کود مي افزايند که به دو روش انجام ميگيرد.

روش اول:

بخش سطحي نام دارد که در ريختن کود و يکنواخت کردن آن در سطح خاک خلاصه ميشود.

روش دوم:

روش دوم که چال کود خوانده ميشود،کمي سخت تر و بسيار موثر است،اطراف درخت چند حفره به ابعاد حدود30سانتي متر کنده شده و با کود پر ميشود بهترين زمان براي کود دهي همين روز ها يعني اواخر زمستان است مناسبترين زمان براي شخم زدن باغچه فصل پاييز و پيش از آغاز يخبندان است.

باغبان ها بر اين باورند که يخ زدن زمين باعث از بين رفتن آفت خاک ميشود و برا ين اساس زمستان هايي که يخبندان پنداني نداشته باشد براي آنها نشان خوبي نيست.

زير و رو کردن خاک باغچه يا همان شخم زدن باعث تقويت و افزايش نفوذ پذيري خاک ميشود و بهتر است که همزمان مقداري کود دامي نيز به خاک افزوده شود از نهاي که امثال کاشته شده انتظار نمي رود که در زمستان سال بعد به درختي تنو مند تبدييل شود بنابراين در زمستان بعدي نياز به مراقبت هايي دارد اگر نهال مثمر است بهتر اسن کيسه اي روي شاخه برگ آن کشيده شود چون اينگونه نهال ها مقاومت کمي دارند و ممکن است يخ بزند و از خواب زمستاني بر خيزد اما يخ زدن خاک در پاي نهال ها اتفاق خوبي است و باعث نابودي آفات ميشود.

نهالستان اکين نهال هر روزه آماده‌ي مشاوره و پاسخ به خريدارن حضوري و غيرحضوري ( تلفني) است.

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 188 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:35

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 717 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:21

تشخيص ورود غير مجاز در دوربين مدار بسته

تشخيص ورود غير مجاز Intrusion Detection در دوربين مدار بسته، براي شناسايي ورود غير مجاز افراد به يک محيط يا منطقه طراحي شده است. از اين قابليت در مکان هاي تجاري، صنعتي و نظامي براي محافظت در برابر سرقت، خرابکاري يا ورود غير مجاز افراد استفاده مي شود، معمولا اين قابليت اطلاعات مربوط به رويداد هاي رخ داده را ثبت کرده، و مديران اماکن را از وقايع مهم با خبر مي کند. از جمله مزاياي وجود اين قابليت در اماکن مختلف مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • شناسايي مشکلات با استفاده از سياست هاي امنيتي
  • مستند سازي تهديدات موجود
  • جلوگيري از نقض قوانين امنيتي

با ادغام سيستم هاي تشخيص نفوذ با سيستم هاي نظارت تصويري مدار بسته، امکان ضبط خودکار فعاليت هاي مزاحمين و خرابکاران فرآهم شده است. همچنين با اتصال اين فناوري به سيستم هاي ضد سرقت مانند قفل شدن خودکار درب ها مي توان امکان کنترل دسترسي بيشتري را براي افراد مختلف فرآهم نمود.

 

نحوه عملکرد سيستم تشخيص نفوذ

قابليت تشخيص نفوذ يکي از مجموعه ويژگي هاي هوشمند دوربين هاي مداربسته تحت شبکه است. اگر فردي وارد منطقه غير مجازي که به وسيله پارامترهاي مجازي در نرم افزار از پيش تعريف شده است شود، دوربين به طور خودکار اين رويداد را تشخيص داده و با به کار انداختن سيستم هاي آلارم اطلاع رساني مي کند.

 

نحوه عملکرد آن بدين شکل است که با استفاده از الگوريتم هاي تعريف شده در سيستم نرم افزاري خود به تجزيه و تحليل جزء به جزء ابعاد و ويژگي هاي ظاهري سوژه مي پردازد اين امر تا حدود زيادي دقت عمليات را بالا برده و مانع از ايجاد آلارم هاي کاذب (False alarm) مي گردد.

 

نحوه فعالسازي تشخيص نفوذ دوربين مداربسته

روش استفاده از تشخيص ورود غير مجاز Intrusion Detection در دوربين مدار بسته در چند مرحله زير شرح داده شده است:

  1. تعيين محدوده: ابتدا بر روي چک باکس Enable Intrusion Detection کليک کنيد. بر روي Draw Area کليک کرده و محدوده دلخواه را با کشيدن يک باکس مستطيلي فرضي تعريف و مشخص مي نماييم. دقت کنيد که در هنگام کشيدن اين باکس مستطيلي انتهاي خطوط به کاملا وصل شوند. در دوربين هاي سري اسمارت امکان پوشش 4 منطقه به طور همزمان وجود دارد. براي پاک کردن مستطيلي که کشيده ايد مي توانيد بر روي گزينه Clear کليک کنيد. همچنين پارامتر هاي هر منطقه مي تواند به صورت جداگانه تعريف شود.
  2. آستانه زماني (Threshold): حال نوبت به تنظيمات منطقه مورد نظر مي رسد پس از مشخص نمودن محدوده دلخواه نوبت به تنظيم آستانه زماني يا Threshold است. منظور از آستانه يا Threshold در واقع مدت زماني است که جهت به صدا در آمدن آلارم ها پس از ورود سوژه نفوذي نياز است. دامنه آستانه زماني مي تواند از 0 تا 10 ثانيه باشد. اگر اين عدد را بر روي صفر بگذاريد بلافاصله پس از ورود سوژه به محدوده آلارم به صدا در مي آيد.
  3. ميزان حساسيت (Sensivity): مفهوم ديگري که در تنظيمات تشخيص نفوذ وجود دارد مفهوم حساسيت يا Sensivity است که مي تواند از 0 تا 100 درصد باشد. مقادير مربوط به آن ابعاد سوژه را در مقايسه با منطقه مورد نظر تحليل و بررسي مي نمايد. بدين ترتيب تنها ورود سوژه هايي با ابعاد مشخص و از پيش تعيين شده منجر به به صدا در آمدن سيستم هاي آلارم مي گردد.
  4. تعيين ميزان درصد ابعاد سوژه: اين گزينه تعيين مي کند که چه ميزاني از سوژه که منطقه مورد نظر را اشغال مي کند باعث فعال شدن آلارم ها مي شود. مقدار اين پارامتر در محدوده 100-1 است. براي مثال اگر عدد آن را بر روي 50% با وارد شدن نيمي از سوژه به منطقه آلارم ها به صدا در مي آيند.

 

تفاوت بين تشخيص نفوذ و تشخيص حرکت (Motion Detection)

قابليت تشخيص حرکت هايک ويژن مي تواند سوژه هاي متحرک را در منطقه تعريف شده تشخيص دهد و اقدام لازم را در ابطه با آن انجام دهد براي مثال عمليات ضبط را شروع کند و يا آلارم ها را به صدا در آورد در اين روش براي اينکه سوژه مورد نظر به درستي تشخيص داده شود و از آلارم هاي کاذب جلوگيري شود بسته به مکان مورد نظر مي توان از تنظيمات عادي يا پيشرفته استفاده نمود.

اما در قابليت تشخيص نفوذ، ورود غير مجاز به منطقه مورد نظر مد نظر است و در صورت نفوذ سوژه به آن آلارم ها به صدا در مي آيند. در قابليت تشخيص نفوذ زماني که طول مي کشد تا ورود سوژه به منطقه مورد نظر تشخيص داده شود و نسبت به آن اقدامي صورت گيرد (براي مثال فعال شدن زنگ هاي هشدار) بسيار مهم است.

 

چگونه از وقوع آلارم هاي کاذب جلوگيري نمائيم؟

يکي از مشکلاتي که در استفاده ازتشخيص ورود غير مجاز Intrusion Detection در دوربين مدار بسته وجوزد دارد اين است که گهگاه در زمان فعال بودن آن به اشتباه آلارم هاي کاذب ارسال مي کند براي جلوگيري از اين مسئله بايد 4 پارامتر را در نظر بگيريد:

  1. منطقه مورد نظر
  2. آستانه زماني (بين تشخيص و اقدام)
  3. ميزان حساسيت
  4. ابعاد سوژه هاي مختلفي که براي نرم افزار تعريف مي شوند

در بررسي که انجام شده بين تصاويري که به درستي تشخيص داده شده اند و آنهايي که آلارم کاذب داشتند مي بايست يک نکته مهم را در نظر گرفت و آن تعيين ابعاد دقيق سوژه (به صورت درصد) است. براي مثال اگر درصد را بسيار کم در نظر بگيريد آلارم هاي مربوط به ورود سگ و گربه و … را نيز دريافت مي کنيد.

همچنين نسبت ابعاد سوژه به ابعاد منطقه مورد نظر نيز مهم است و بايد توجه داشت که درصدي که براي ابعاد سوژه انتخاب کرده ايد چه ميزان از محدوده مورد نظر را اشغال مي کند. نکته ديگري که در بررسي ها مشخص شد آلارم هاي کاذبي است که بر اثر عوامل ديگر مانند نور چراغ ماشين ها يا رد شدن حشرات ايجاد مي شوند که در حد کمتر از يک ثانيه اتفاق مي افتند. پس آستانه زماني را نبايد بسيار پايين در نظر گرفت.

  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2cd1743g0-i/
  1. https://hiktejarat.com/networkcabling/
  1. https://hiktejarat.com/product/qrt-5-ac/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-اسپيد-دام-2-مگاپيکسل-توربو-اچ-دي/

 

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:32

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تکنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن کنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند که عملکرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يک معماري يکپارچه براي بلاک، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتکل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي کنند. هر يک از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يک معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملکرد از لحاظ کارايي و عملکرد را ارائه کنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيکي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با کارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:02

تکنولوژي AcuSense و ColorVu دوربين مداربسته

شرکت هايک ويژن به تازگي از نسل جديد محصولات آنالوگ HD خود با تکنولوژي جديد رونمايي کرده است. اين محصولات شامل DVR هاي توربو AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu هستند. اين محصولات جديد قادرند در تمامي ساعات شبانه روز تصاويري رنگي و با وضوح و روشنايي بسيار بالايي ايجاد کنند که تا بحال در سيستم هاي TVI قبلي ديده نمي شد. بدين ترتيب براي اولين بار در تاريخچه محصولات Turbo HD، با استفاده از تکنولوژي Deep leaing سيستم نظارتي با قابليت هاي پيشرفته اي روانه بازار شد که از تمامي استانداردهاي صنعتي در جهان نيز فراتر رفته است.

 

DVR هاي AcuSense

 

تکنولوژي AcuSense براساس الگوريتم Deep Leaing هايک ويژن است که اولين بار در محصولات IP از آن استفاده شد. الگوريتم Deep Leaing ساختار عميق تري نسبت به الگوريتم هاي هوشمند معمولي دارد که تنها داراي عملکردهاي ابتدايي هستند. اين ساختار به طرز شگفت آوري منجر به عملکرد دقيق و جزئي تر سيستم تجزيه و تحليل يا پردازش تصوير هايک ويژن (VCA) مي گردد. اين دستگاه هاي ضبط به طور کلي داراي 3 قابليت زير هستند:

  • سيستم رديابي سوژه هايک ويژن
  • فيلتر آلارم هاي کاذب
  • جستجوي سريع سوژه در تصاوير

 

تکنولوژي AcuSense قادر به تشخيص جزئيات و شکل بدن افراد و وسايل نقليه از ساير سوژه هاي ديگر است. علاوه بر اين مي تواند آلارم هاي کاذب که توسط اشياء متحرک ايجاد مي شوند را نيز فيلتر و حذف کند. اين تکنولوژي همچنين يک تابع هدف ياب قدرتمند و سريع را فراهم مي کند که قادر به تجزيه و تحليل تصاوير و جمع آوري و استخراج تمامي تصاوير افراد يا وسيله نقليه از کل تصاوير ضبط شده است. اين به اين معني است که کاربران مي توانند به سرعت براي هدف مورد نظر خود جستجو کنند. اين ويژگي فوق العاده، دستگاه DVR هايک ويژن را قوي تر و قابل اعتماد تر از قبل مي سازد.

 

دوربين هاي ColorVu

 

با وجود اينکه سيستم دوربين هاي مداربسته در سال هاي اخير پيشرفت هاي زيادي کرده اند، اما هنوز هم نيازمندي هاي امنيتي زيادي وجود دارد که تاکنون برآورده نشده اند، مانند ديد در شب با وضوح بالا و ضبط تصاوير رنگي. دوربين هاي ColorVu براي برنامه هاي نظارتي طراحي شده اند که لزوم وجود تصاوير رنگي با وضوح بالا در آنها بويژه در محيط هاي کم نور از اهميت بالايي برخوردار است.

در حاليکه DVR هاي AcuSense همانند مغز سيستم عمل مي کنند دوربين هاي ColorVu نيز نقش چشم ها را بازي خواهند نمود. با لنز هاي F1.0 بکار رفته در آن که ديافراگم بزرگ تر و پيشرفته تري دارند تصاويري متعادل، روشن تر و با وضوح بيشتري حاصل مي گردد. با حساسيت بالايي که در محيط هاي بسيار کم نور دارند، اين دوربين ها قادرند تصاويري روشن و تمام رنگي را به صورت 24 ساعته و در هر تايمي از شبانه روز  ارائه کنند. علاوه بر اين، وجود لنزهاي ضدتابش در اين دوربين ها منجر به ايجاد تصاويري با وضوح بالا در مکان هاي بسيار تاريک مي شود.

 

 

 

لنزهاي بکار رفته در دوربين هاي ColorVu هايک ويژن همچنين داراي ويژگي پوشش ضد انعکاس گسترده (BBAR) و پراکندگي بسيار کم (ED) مي باشند که براي کاهش فلاش هاي نوري مفيد بوده و وضوح و درجه اشباع تصاوير را به خوبي تنظيم مي نمايند.

 

مزاياي تکنولوژي AcuSense و ColorVu براي انواع کسب و کارها

 

ادغام دوربين هاي ColorVu هايک ويژن با تکنولوژي DVR هاي AcuSense هايک ويژن که تصاوير فوق العاده با کيفيتي را در شب ارائه مي کنند. زيرا الگوريتم هاي تکنولوژي AcuSense بر اساس فناوري هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن ساخته شده است که استفاده از آنها منجر به افزايش کارايي کسب و کارها شده و به بهترين نحو مي توان آنها را مديريت نمود. همچنين بخوبي مي توانند در برابر تهديدات امنيتي در زمان واقعي بدون ايجاد آلارم هاي کاذب عکس العمل نشان داده که بطور مستقيم در کاهش هزينه هاي مربوط به پرسنل و … تاثيرگذار خواهد بود. نيازهاي نظارتي بسيار زيادي در بازار کسب و کارهاي کوچک و بزرگ وجود دارد که با استفاده از تکنولوژي هاي جديد هايک ويژن به خوبي برطرف مي گردند. پس استفاده از اين فناوري هاي جديد براي کسب و کارها داراي مزاياي زيادي است که در ادامه به آن اشاره مي کنيم:

 

  • املاک مسکوني

از دوربين هاي AcuSense هايک ويژن مي توان در محيط هاي بيروني و براي حفاظت از حصار ها، فنس ها و براي جلوگيري از ورود افراد و سارقين استفاده نمود. با استفاده از قابليت تشخيص وسايل نقليه در فناوري AcuSense نيز مي توان از پارک کردن هاي غير مجاز بر روي خطوط عابر پياده، مقابل درب خروجي هاي اضطراري و … جلوگيري نمود.

 

  • ساختمان ها و کارخانه هاي کوچک

فناوري AcuSense مي تواند به پرسنل امنيتي کمک کند تا از ورود سارقين و ساير افراد به مناطق ممنوع جلوگيري کنند و ريسک هاي احتمالي را به حداقل ممکن برسانند. DVR هاي AcuSense همچنين مي توانند براي نظارت و کنترل انبارها و اتاق هاي اداري که دارايي هاي ارزشمند در آن واقع شده اند مورد استفاده قرار گيرند.

 

  • فروشگاه هاي کوچک

با وجود قابليت تشخيص چهره در دوربين هايک ويژن مي توان از آنها در فروشگاه هاي کوچک به منظور نظارت بر نقاط کليدي نظير  صندوق ها و محدوده آنها، اتاق هاي مخصوص کارکنان و يا انبار کالاها استفاده نمود. صاحبان فروشگاه همچنين قادر خواهند بود که تصاوير ضبط يا گرفته شده را بر روي تلفن همراه خود مشاهده کنند و در صورت بروز هرگونه اختلالي اعم از مفقودي کالا، عدم مديريت صحيح کارکنان، هجوم سارقين و … اطلاعات آن را دريافت کنند.

 

  • هتل ها

Hikvision AcuSense مي تواند به صاحبان هتل هاي کوچک براي اهداف امنيتي و نظارتي شان کمک بسياري کنند. به اين ترتيب که در هنگام وقوع رويدادهايي از قبيل ورود افراد يا وسائل نقليه به هتل بدون هماهنگي هشدارهاي لازم به آنها داده شود. دوربين ها و NVR هاي AcuSense مي توانند به خوبي امنيت محيط داخلي و خارجي هتل و حفاظت از مهمانان و اموال آنها را تامين کنند. با استفاده از فن آوري AcuSense هايک ويژن، مشتريان کسب و کارهاي کوچک مي توانند سطح جديدي از امنيت را به خوبي احساس کنند. در حالي که مداخلات دستي و فردي به علت آلارم هاي کاذب کاهش و امکان صرفه جويي بيشتر در زمان و هزينه ها افزايش مي يابد. در عين حال نيز، تکنولوژي AcuSense فرصت بزرگي براي نمايندگان فروش محسوب مي شود، و به آنها کمک مي کند تا راهکارهاي پيشرفته نظارتي را که قبلا نمي توانستند براي مشتريان خود فرآهم کنند، ارائه دهند.

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2ae7230ti-a

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2045fwd-i/

https://tiamcctv.com/product/td-3316b4-a1/

https://tiamcctv.com/product/td-3332h4-a1/

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:20

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:19

مزاياي رپورتاژ آگهي در سئو و کسب رتبه گوگل

تبليغات از دير باز وجود داشته اند. تقريبا از زماني که کسب و کار شکل کوچک خود را سازمان داد تا به همين امروز و قطعا هيچگاه هم نابود نخواهد شد. جالب اينجاست که مردم فکر ميکنند تا شرکت هاي کوچک نياز به تبليغ دارند تا بزرگ شوند. اما اگر اينطور است پس چرا ابرشرکت هايي مثل گوگل، فيسبوک و … دست از تبليغ براي کسب و کارشان نميکشند. در واقع تبليغ عنصري است که يک کسب و کار را براي هميشه زنده نگه ميدارد. با رشد مشاغل و افزايش آگهي و تبليغات مختلف شايد امروزه سخت تر از قبل بتوان تبليغي موثر ارائه داد. ما امروز با شماييم تا درباره يک تبليغ موثر صحبت کنيم. يعني رپورتاژ آگهي.

براي سفارش رپورتاژ مي توانيد با آيدي پشتيباني به نشاني https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اينترنشنال در تلگرام در ارتباط باشيد.

رپورتاژ آگهي چيست؟

اگر دو کلمه Editorial به معني مقاله و Advertisment به معني تبليغات را ترکيب کنيم با واژه اي به نام Advertorial روبرو خواهيم بود. اين واژه دقيقا معادل کلمه رپورتاژ آگهي به معني تبليغي است که در قالب يک گزارش (مقاله) به مخاطب عرضه ميشود. از ويژگي هاي رپورتاژ اگهي نامحسوس بودن تبليغات در آن است به شکلي که مخاطب در نگاه اول متوجه نشود که مشغول مطالعه يک تبليغ است. رپورتاژ آگهي بايد به شکلي کاملا بي طرفانه روايت شود. همچنين اين آگهي بايد سعي کند تا تاثير عميقي بر ذهن مخاطبين بگذارد. اما آيا اين شيوه مخصوص اينترنت است؟ در پاراگراف بعدي پاسخ خواهيم داد.

رپورتاژ مخصوص اينترنت است؟

قطعا نه. ما در طول روز در جاهاي مختلفي ميبينيم که از اين روش استفاده ميشود بدون آنکه نسبت به آن آگاه باشيم. استفاده زياد از اين روش به علت مزاياي رپورتاژ آگهي و محبوبيت آن است. براي مثال در تلويزيون ميبينيم که مجري يک برنامه وسط صحبت هايش به محصول خاصي اشاره ميکند که بي ارتباط با موضوع برنامه نيست. در واقع اين کار هم به نوعي رپورتاژ آگهي محسوب ميشود. در روزنامه ها، مجلات و جا هاي ديگري هم ممکن است از چنين روشي استفاده شود. اما محبوبيت اين تبليغ در اينترنت هم بخاطر ميزان اثر گذاري و هم بخاطر تاثيرش در سئو و کسب رتبه است.

چرا مقاله فرصت بهتري براي تبليغات است؟

مگر چند نفر به نوشته هاي يک بنر توجه ميکنند؟ اصلا شما چقدر زمان و مکان در يک بنر براي تبليغ داريد؟ قطعا اين مقدار محدود است. اما در يک مقاله دست شما براي ارائه کسب کارتان به شدت باز تر ميباشد. به نحوي که ميتوانيد هويت برند خود را آشکار کنيد و آن را به شکلي درست و منطقي به مخاطب ارائه دهيد. در رپوتاژ آگهي شما زمان کافي براي اثر گذاري در مخاطب را داريد و فرصت اين امکان در اختيار شما تا در مخاطب احساس نياز ايجاد کنيد. در واقع مقاله تبليغاتي شما تنها يک پيام تبليغاتي براي به دام انداختن مخاطب نيست بلکه شما مانند دوستي او را راهنمايي خواهيد کرد.

رابطه سئو و رپورتاژ آگهي

فايده رپورتاژ آگهي در سايت من چيست؟ لينک لينک لينک و باز هم لينک. در واقع لينک شما در رپورتاژ آگهي که توسط يک سايت شناخته شده قرار ميگيرد پيامي به گوگل است. اين پيام به گوگل ميگويد که سايت من توسط يک منبع قوي معرفي شده و گوگل از پيام شما بسيار خرسند خواهد شد. حالا اينکه وبسايت منبع چقدر معتبر است بستگي به مولفه هاي خاصي دارد که معمولا تمام سايت هايي که رپوتاژ آگهي قبول ميکنند آن ها را دارند. تفاوت در ميزان اعتبار آنهاست که ممکن است براي سايتي بيشتر يا کمتر باشد. مسلما هر چقدر اين اعتبار بيشتر باشد هزينه بيشتري براي آگهي دادن در آن سايت بايد خرج  کنيد چون پيام قوي تري به گوگل ميفرستيد.

از مزاياي رپورتاژ آگهي به صرفه بودن آن است

قطعا مولفه هزينه معيار مهمي براي سنجش يک تبليغ است. آيا رپوتاژ از ديگر روش هاي تبليغاتي هزينه کمتري دارد؟ در واقع هزينه اين تبليغات معقول تر از هزينه هاي گزاف در روش هاي ديگر است. شما قطعا ميتوانيد با هزينه هاي پاييني در اين تبليغات حضور پيدا کنيد و کسب و کارتان را رونق ببخشيد. اين يک مزيت بزرگ براي رپورتاژ آگهي است که نسبت به تبليغات بنري در گوگل و بسياري از روش هاي ديگر به صرفه تر ميباشد. پس از همين حالا به فکر برنامه ريزي براي حضور در سايت هاي خبري باشيد و از مزاياي رپورتاژ آگهي غافل نشويد.

در باره دانشجو اينترنشنال چه مي دانيد؟

با رپورتاژ آگهي وارد جستجوي گوگل شويد

سايت هاي خبري از اوليت ها و سايت هاي مورد اعتماد گوگل هستند. پس چرا ما از اين اعتماد به نفع خود استفاده نکنيم؟ ما ميتوانيم با رعايت اصول بهينه سازي مطلب کاري کنيم که رپوتاژ ها رتبه خوبي در گوگل کسب کنند و راحت تر ديده شوند. چنين کاري باعث ميشود تا علاوه بر کسب ورودي از گوگل در دراز مدت نيز اثر مطلوبي ازين کار را در کسب و کار خود ببينيد. يکي از مزيت هاي بزرگ رپورتاژ آگهي عمر طولاني آن است. لينک هاي داخل رپورتاژ در طولاني مدت بيشترين تاثير را بر روي رتبه هاي گوگل خواهند داشت.

شرايط رپورتاژ آگهي در دانشجو اينترنشنال

لينک ها: ارائه 3 لينک فالو  / هزينه ثبت رپورتاژ: 330 هزار تومان

  • در حالتي که بجز دامنه اصلي دامنه ديگري نيز ثبت شود هزينه بر اساس بک لينک محاسبه خواهد شد.که به شرح زير است
  • ماهيانه 50هزار تومان / 6 ماهه 150 هزار تومان / ساليانه 300هزار تومان

عکس: 3 عدد

براي سفارش رپورتاژ مي توانيد با آيدي پشتيباني به نشاني https://t.me/pdaneshjoin دانشجو اينترنشنال در تلگرام در ارتباط باشيد.

اعتبار سايت دانشجو اينترنشنال

رتبه ماز 3.6 / دامين آتوريتي 51 / پيج آتوريتي 36/ اسپم اسکور 2  درصداين اعتبار در حال افزايش است

براي ديدن تعرفه تبليغات در دانشجو اينترنشنال کليک نماييد.

 

https://visual.ly/users/levigross5/portfolio

https://www.viki.com/users/levigross5_37/about

https://levigross5.livejoual.com/profile

https://bbpress.org/forums/profile/levigross5/

https://profile.hatena.ne.jp/LeviGross/

http://www.wikidot.com/user:info/levi-gross

https://giphy.com/channel/LeviGross5

http://www.authorstream.com/LeviGross5/

https://weheartit.com/levigross5

https://www.magcloud.com/user/levigross5

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/146464.page

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 8:59

اضافه کردن زيرنويس به نتفليکس ، آسان ديدن فيلم و سريال نتفليکس

z4_nsa.jpg

بعد از تعطيل شدن سايت هاي دانلود فيلم در ايران، تهيه اکانت نتفليکس با آرشيو عظيمي از فيلم و سريال، بهترين گزينه ي موجود براي فيلم باز ها محسوب ميشه.

 

شما ميتونيد همين الان پروفايل شخصي نتفليکس تون رو با پايين ترين قيمت همراه با ضمانت و تحويل آني تنها با يک کليک  تهيه کنيد!

 

شرکت نتفليکس با شعار “تماشاي فيلم و سريال، در هر زمان و هر جايي که اراده کنيد” چند سالي ميشه که جاي خودشو تو دل طرفداراي فيلم و سريال باز کرده!

 

نتفليکس هر ساله فيلم و سريال هاي متعددي رو بطور اختصاصي توليد و منتشر ميکنه؛ فيلم و سريال هاي تحسين شده اي که باعث شده نتفليکس به محبوب ترين سرويس استريم فيلم و سريال تبديل بشه!

پروفايل شخصي نتفليکس چه ويژگي‌هايي دارد؟

• اکانت قانوني، بدون احتمال قفل شدن، با پايين‌ترين قيمت

• پروفايل شخصي و بدون مزاحمت

• سريال‌ها، علاقه‌مندي‌ها و ليست‌هاي شما مختص به خودتان است.

• اکانت اروپايي با آرشيو کامل

• قابليت تعيين رمز براي پروفايلتان را داريد.

• تغيير زبان پروفايل، در هر زمان و به سادگي

 

پروفايل شما کاملا شخصي بوده و تا آخرين روز اشتراک، فقط شما به آن دسترسي خواهيد داشت.

شما با داشتن نتفيلکس خيلي راحت با يک افزونه کروم ميتوانيد با زير نويس فارسي با نتفليکس  فيلم و سريال مورد علاقه و دلخواهتون رو ببينيد و از ان لذت ببريد !

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:56

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:48

آموزش يادگيري فرانت اند با آکادمي برنامه نويسي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به دوستان عزيز تو اين مقاله قصد دارم بهتون يه سايت خيلي باحال و فوق العاده براي يادگيري فرانت اند معرفي بکنم و همچنين نقشه راه و بازار کار برنامه نويسي فرانت اند رو بررسي بکنيم .

پس بزن بريم...

يادگيري برنامه نويسي فرانت اند با آکادمي سبزلرن

خب سايتي که ميخوام برا يادگيري فرانت اند بهتون معرفي بکنم آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن هستش.

آکادمي آموزشي سبزلرن براي تمامي دوره ها چه رايگان چه پولي به مدرس حقوق پرداخت ميکنه تا نهايت کيفيت رو در ارائه دوره و پشتيباني بده و معمولا مدرس هايي رو قبول ميکنه که دو سال تجربه مفيد داشته باشند و فن و بيان خوبي داشته باشد، پس اصلا تو کيفيت دوره هاي سبزلرن اصلا شکي نکنيد، چون آکادمي سبزلرن روي کيفيت به شدت حساسه! آکادمي سبزلرن حدود دو ساله که فعاليت خودشو شروع کرده

پشتيباني هاي دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن چه پولي چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره ، اصلا اين طوري نيست که پشتيباني شامل دوره هاي پولي بشه  و دوره هاي رايکان پشتيباني نداشته باشند تو سبزلرن پشتيباني شامل تمامي دوره ميباشد .

و همچنين تمامي دوره هاي آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن مقدماتي تا پيشرفته به صورت پروژه محور هستش .

فرانت اند

خب حالا بريم يکمي در مورد فرانت اند صحبت بکنيم که دقيقا چيه ؟ بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

فرانت اند به بخشي که براي کاربر قابل مشاهده هست يا همون ظاهر گرافيک و خوشگلي يک وب سايته اون چيدمان ، رنگ و...

 

براي مثال اون چيدمان محصولات مدل چيدمان ، رنگ ستاره ها و... هر چيزي که تو صفحه ميبينيد بخش فرانت اند سايته حالا بک اند هم هستش که بحثش جداست بک اند هم به منطق يک سايت ميتونيم اشاره بکنيم.

بازار کار حوزه فرانت اند

خب ما فهميديم که فرانت اند چيه ؟ اما الان ببينيم که بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

جابينجا يکي از بهترين سايت ها براي آگهي استخدامي هستش ، اگه تو سايت جابينجا کلمه front-end رو سرچ بکنيد بيشتر از 1000 تا موقعيت شغلي مياره 1000 تا موقعيت اصلا کم نيست يعني 1000 تا فرصت هست.

 

حالا بريم يه چند تا از نمونه آگهي ها رو ببينيم :

 

 

 

 

همانطور که نمونه آگهي ها رو ديديد حقوق ها از رنج 10 ميليون تا 40 , 50 ميليون هست ، حالا اين آگهي ها سه چهار تا از 1000 آگهي بود هر مدل آگهي استخدامي هست حتي به صورت دورکاري يا ريموت که کسايي که تو شهرستان ها زندگي ميکنند ميتوانند با اين شرکت ها توافق بکنند ، پس حوزه فرانت اند بازار کار خيلي قوي و قدرتمندي داره .

نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند

خب درباره فرانت اند و بازار کار فرانت اند با هم صحبت کرديم حالا بريم نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند رو با هم يه بررسي بکنيم.

 

Html

اولين گام براي ورود به دنياي برنامه نويسي فرانت اند يادگيري زبان اچ تي ام ال هستش به کمک اچ تي ام ال شما اون استخوان بندي يا اون ساختار وب سايت رو ميتونيد بسازيد و براي يادگيري اچ تي ام ال ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جامع Html  مقدماتي تا پيشرفته سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره آقاي ديني هستند .

 

Css

دومين قدم هم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند يادگيري زبان سي اس اس هستش ، به کمک سي اس اس هم شما ميتونيد اين ساختار هايي که به کمک اچ تي ام ال ساختيد استايل بدهيد ، براي يادگيري سي اس اس هم ميتونيد از دوره آموزشي  رايگان جامع Css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره هم آقاي ديني هست .

 

JavaScript

خب حالا بريم سراغ سومين گام يا همون سومين قدم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند ، سومين قدم هم يادگيري زبان جاوا اسکريپت هستش که در کل سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش که حتما حتما بايد هر سه تا رو ياد بگيريد ، براي يادگيري جاوا اسکريپت هم ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور آکادمي آموزشي سبزلرن استفاده بکنيد و مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي سي اس اس

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک سي اس اس هستش براي مثال فريمورک بوت استرپ و تيل ويند و... هستش ، که سبزلرن يه دوره آموزشي بوت استرپ 5 مقدماتي تا پيشرفته داره که مدرس دوره بوت استرپ آقاي عزيززاده هستش که ميتونيد از اون دوره هم استفاده بکنيد.

تقريبا آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت هستش حالا بستگي به شماست که کدومو انتخاب ميکنيد ويو يا انگولار حتي کتابخونه ري اکت هم ميشه .

خوشبختانه آکادمي سبزلرن آموزش ويو جي اس و ري اکت رو هم پوشش داده است.

يه دوره آموزشي رايگان مقدماتي تا پيشرفته ويو جي اس داره و همچنين آکادمي آموزشي سبزلرن هم يه دوره آموزشي منتورشيپ ري اکت در دنياي واقعي هم داره که مدرس هر دو دوره آقاي سعيدي راد هست .

 

ساير موارد مورد نياز

علاوه بر اين پنج قدمي که گفتيم يه سري ابزار هاي ديگه اي براي فرانت اند نيازه مانند فلکس باکس يا سي اس اس گريد يا npm و    sass هم نيازه که آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن دوره رايگان براي اين مباحث هم داره که ميتونيد ازشون استفاده بکنيد .

آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن تو سه حوزه دوره آموزشي داره فرانت اند ، امنيت و شبکه که جلوتر ساير حوزه ها هم اضافه ميشه و همچنين تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده که بيشتر از هفتاد درصدشون رايگان و به صورت پروژه محور هست.

 حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره حوزه فرانت اند حرف زديم و بازار کارشو بررسي کرديم و همچنين نقشه راه حوزه فرانت اند رو هم بررسي کرديم.

امروزه حوزه فرانت قدرتمند ترين بازار کار رو رو داره همانطور که ديديم بيشتر از 1000 آگهي استخدام براش بود حالا اونم هنگام سرچ کردن به صورت انگليسي ، اگه فارسي سرچ کنيد نتايج ديگه اي رو هم مياره.

اگه قصد يادگيري فرانت اند رو داريد و ميخواهيد ازش کسب درآمد بکنيد پيشنهاد ميکنم با دوره هاي با حال پروژه محور آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن شروع کنيد .

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1050464681805934261/

https://express.adobe.com/page/F4PyQfHKh12H2/

https://sites.google.com/view/sabzlea/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/01/09/sabzlea/

https://anahardy4.tumblr.com/

https://myspace.com/anahardy4

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1480190325687664642

https://disqus.com/by/anahardy4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/145850001-ana-hardy

https://en.gravatar.com/anahardy4

https://www.ted.com/profiles/32643528/about

https://www.behance.net/anahardy

 

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 615 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:01

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:07

لینک دوستان

خبرنامه